[DX] R MIX-MASTER, JAKUTSK 4940 kHz???

Hei kaikki listalaiset,

Kuulin tuossa pari minuuttia sitten ainakin minulle uuden aseman, niin ainakin luulen. Asema on aiheessa mainittu R MIX-MASTER 4940 kHz 1552 UTC. Asema soitti sekä venäläistä että länsipoppia ja mx-pitoinen px jatkui vielä tasatunnin (16 UTC) jälkeen valitettavasti ilman IDiä.

Taajuudella majaili myös pari häiritsevää asemaa, ehkä AIR Guwahati ja VOR Tadzikistan?

Onko R MIX-MASTER kuulunut viime aikoina. Luulisi tämänkin aseman kuuluvan paremmin jo aikaisemmin iltapäivällä, olenko väärässä?!

Lämpötila Turussa on varmasti samaa luokkaa kuin Siperiassa, eli -23 astetta 1630 UTC. Häiriöistä päätellen, naapuri suosituksista huolimatta väänsi sähkösaunan juuri äsken päälle. Sellaista on tämä urbaani DX.

73´s ja nauttikaa pakkasista!

Jouko JKH 1345
Turku