Re: [DX] oops, I did it

Hei,
Olen ollut varsin tyytyväinen Sonyn pieneen MD:hen, etenkin kun
nauhoittaa päivämäärän ja ajan samaan aikaan.  Mutta muutaman
kerran on tullut 'korvaaamattomat' nauhoitukset tuhottua juuri tuolla
tavalla. Takaisin ei saa.   Muutaman levyn tyhjentämisen jälkeen
alkaa oppia.....
73's JHY

> Apua
> Tietääkö kukaan saako AllErase -komennolla kerran pyyhittyä minidisciä millään "pelastettua". Pöytämallissani tuollainen peruutuskomento olisi, mutta se tietenkin nyt ilmoittaa blankdisciä, kun tarjoan sille tuota kannettavalla tyhjentämääni nauhaa. Olin juuri ihastellut minidiscin kätevyyttä
kun sähläsin samalla jutellessani yhden raidan asemasta koko discin tyhjäksi. Eihän tämä muuten kirpaisisi, mutta kun on ensin 32 asteen pakkasessa JJK:n kanssa vetänyt 800 ja 600 -metrin langat, nauhoittanut kymmenisen mukavaa keskiaalto-aasialaista (mm. 5 thaimaalaista), ja nyt ei sitten
tarvitsekaan raportteja kirjoitella...