Re: [DX] Hävettää...

On näitä "vanhanaikaisia" kuuntelijoita muitakin. Minä
en ole oikein kiinnostunut email vastauksista, joten en
laita email osoitetta raporttiini. On minulla yksi
email vastauksen tapainen lappu. Tuli vahingossa, kun
kyselin yhdeltä romanialaiselta FM asemalta, että ovatko
he saaneet raportteja suomesta yms. Kertoivat että ninun
raportti on tullut ja nauhalla on todella heidän asema.
Mutta!!!  Käytin toista sähköpostiosoitetta, josta ei käy
ilmi edes minun nimi. Kysyin siis nimettömänä. Voihan se
olla että he ovat saaneet raportin joltain muulta suomalaiselta
kuuntelijalta. En siten oikein pidä tätä QSL:nä !?

Reijo Alapiha