VS: [DX] ALT/Tapaus Las Palmas Church

Heps.
Hannu veikin sanat suustani, eli olin juuri aikeissa kysellä/
kommentoida näitä kahta asemaa, lähinnä tehorankin
kannalta. Samorodinkan diskaaminen aiheuttaa eräille,
ainakin minulle muutaman kymmenen watin menetyksen,
aaargh. En nyt aivan yhtyisi Antin luonnehdintaan, että
asema on kiistattomasti hobbypiraatti. Ennemminkin
hiukan clandestineen vivahtava asema, onhan sen lähetysten
pääsisältö vallassa olevan hallituksen jonkinasteinen
arvostelu (aseman omistajan mukaan).

Kimuranttihan tuo Palmasin Full Gospel tapauskin on. Olisiko
asemalla jonkinlainen "hiljainen suostumus" viranomaisilta.
Tulee taas mieleen perulaiset asemat, uskonnolliset ja
kaupalliset. Olettaisin useimpien perulaisten lyhytaaltoasemien,
joilla ei ole esittää virallisia kutsumerkkejä, olevan piraatteja.
Onkohan niiden kohdalta tehty mitään päätöksiä.

Kaikki kunnioitus ALT:lle. Johonkin on vedettävä raja, vaikka
se joskus jollekin tekee kipeää. Olisiko ALT:n päätöksiä,
menneitä ja tulevia mahdollista saada esim. SDXL.org
webbisivuille (vai joko ne ovat siellä?).

73
JSA