Re: [DX] ALT/Tapaus Las Palmas Church

> Kimuranttihan tuo Palmasin Full Gospel tapauskin on. Olisiko
> asemalla jonkinlainen "hiljainen suostumus" viranomaisilta.
> Tulee taas mieleen perulaiset asemat, uskonnolliset ja
> kaupalliset. Olettaisin useimpien perulaisten lyhytaaltoasemien,
> joilla ei ole esittää virallisia kutsumerkkejä, olevan piraatteja.
> Onkohan niiden kohdalta tehty mitään päätöksiä.

Noista perulaisista ei-virallisista asemista tiedän sen verran mitä olen lukenut juttuja tehdässäni että:

Käytännössä kaikki kutsumerkittömät ovat piraatteja, joita joko jahdataan tai lahjusten annon myötä annetaan niiden toimia täysin vapaasti, kunhan vaan rahaa annetaan oikeille henkilöille. Ymmärtääkseni on jokunen asema maksanut viranomaisille että pahin kilpailija vaiennetaan... pysy sitten näissäkin mukana !?

T: JPI