Re: [DX]60 mb:n lattareita

Olen Jyrkin kanssa samoilla jäljillä: Raportteja lähtee nykyään yhä harvemmin, mutta kuuntelu kyllä maittaa. Olin bandilla Juhannuksena neljänä peräkkäisenä yönä (eka kerran 9 vuoteen...) noin 2330-0130/0230 UT. Pe kohtalainen, la heikompi, su paras ja ma selvästi heikoin. Nupinpyörittelyssä tuli vastaan monta tavanomaista, mutta mulle uutta asemaa. Ennen nauhatarkistuksia ainakin
3310    Mosoj Chaski
3375    San Antonio
5580,35 San José
6010    Parinacota
6193,45 Cusco
6585,40 Nueva E. (su lujaa, ma heikosti)

T:  JVH/A (akkukuuntelulla Alavudella)