Vs: [DX] viruslähetykset kasoittain koneestasi

Vs: [DX] viruslähetykset kasoittain koneestasi

>Nämä ovat olleet SoBig viruksen lähettämiä, missä lähettäjän osoite on
>ollut väärennettynä/osoitekirjoista poimittuja. Listan kautta ei
>viruksia ole tullut.

I agree! Minulle on tullut useita virusviestejä, joiden lähettäjää en edes
tunne. Mutta yksikään ei ole tullut suoraan HCDX:n kautta. Sensijaan
spämmääjien kautta tulee montakin - tämä on yahoogroupsin ym vapaiden
viestintäryhmien haittapuoli. Ei auta muu kuin tarkistaa oma virustorjunta
säännöllisesti + palomuuri + spamhilator tms spämmintorjuntaohjelma. Ja
maksamattomana mainoksena ilmoitan tyytyväisyyteni Mikrobitin automaattiseen
virustorjuntaan - SoBigin torjuntailmoituksia on tullut kymmenittäin parin
viime viikon aikana ja aina on napattu joku minulle tuntematon lähettäjä.
Eli oma osoitteeni on jonkun toisen koneella johon SoBig iskee ja nappaa
jonkun osoitteeni....

Siis jos joku listan lukijoista saa viruksen, jonka lähettäjäksi olen
merkitty, niin ottakoon yhteyttä suoraan (0400-7167180). Verrataan
osoitelistoja ja tiedotetaan tarvittaessa yhteiselle lähettäjälle tjsp..

73 de MLA