RE: (Fwd) Re: [DX] Surullinen juttu...

Hoy!

Kiitos ANA kommenteista!

Muutama ranskalainen viiva, minkä takia radio pysyy pääosin kiinni. Ihan extemporena.

-angloamerikkalaisen kulttuurin suosiminen (kaupallisessa) radiossa (milloin olet kuullut
viimeksi eurooppalaista (muulla kielellä kuin englanti), uutta, hyvää musiikkia radiossa,
ei ei en puhu Ramazzottista tai Pausinista, jos Italiaan mennään).

- en seuraa jääkiekkoa, enkä ole jääkoronasta kiinnostunut. Eli on hienoa
olla erilainen, olla eri asioista kiinnostunut kuin monet muut, mielestäni.
Puheenaihe, yleinen radioilla, siis jääkorona. Pieni marginaalilaji maailmalla, ja johon
en rahojani ole laittanut penniäkään, vuosiin. Koala Hjallis: "Niin, six must olis kiva
hankkii HJK omax, jot mä saisin sen AC Roman tänne..". AC Roma..
Tämä asian vierestä. Ja nyt seurataan lätkäkierrosta ja kuunnelllaan Hesen ja Karjalan mainoksia..
tässä välillä, jee. Pannaanpa Eppu Normaalit soimaan!!

- Yritin äsken kuunnella 10 minuutin aikana Novaa pariin otteeseen, tuli
Tina Turneria, ja sitten Billy Idolia, todella persoonatonta, yliturvallista
ja niin puuduttavan tylsää. Seuraava olisi varmaan ollut J.Karjalainen tai
vaihtoehtoisesti Phil Collins!!

- Italia on paradoksi. Maa, josta pidän kaikkein eniten. Mielummin *n ihastuttava
kaaos kuin tyhjänpäiväinen keskinkertaisuus, kaikessa. Kulttuurien sisälle pääseminen
edellyttää kielitaitoa, samasta asiastahan on tietysti kyse jokaisen sinua ja minua
kiinnostavan maan osalta. SOITETUN musiikin laajuus/skaala maidemme välillä on sama kuin vertaisi
Ferraria Ladaan. Puhun monipuolisuudesta, särmästä, karismasta, ja toimittajien _tahdosta_
tehdä radiota,_elää_. Italiassa ÄKT:lle ja muille Teostoille vastaaville maksetaan (jos maksetaan)
liikevaihdon mukaan, 4vk:n kokemus viimeksi touko-kesäkuussa, laidasta laitaan bandilla,
propagandaradioista, rokin ja teknon kautta klassisesta maailmanmusiikin häröihin.
Countryä muuten ei tullut mistään, josta erityinen hatunnosto.

Kommenttiisi Italian radiotoiminnasta voisin laittaa vastaavan kommenttini USA:sta, eli
samaa mieltä ollaan. Kehuja kaikille yliopistoradioille, mutta nehän ei Antiikkimodulaatiolla
toiminnekaan.

> En lainkaan kaipaa 70-luvun poliittisesti
> värittynyttä, puuduttavan tylsää ja lähinnä suuren naapurimaan
> kritiikittömään ylistämiseen keskittynyttä tiedonvälitystä.

Joo, tästä aivan samaa mieltä. Kannattaa muuten lukea viimevkl:n IL:stä (roskaa muuten,
Alma-Media/MTV/Nova jne.) LokaLaitisen kolumni punafasisteista. Täyttä ja tiukkaa tavaraa.

Itse kaipaan _oikeasti_ vuosien 86-90 luvun aikoja. Kiva oli keleillä painua yli 100 megan
ja kuunnella kaikkea kivaa!! Eestiläiset radioasemat muuten meinasi unohtua, niissä on
myös sitä jotain!

Itse todellakin pärjäisin YLE:llä + Radio Helsinkillä vallan mainiosti.

ciao belli
73t HPI :)