RE: (Fwd) Re: [DX] Surullinen juttu...

Ciao!

Jostainhan tämän eeterikuonakasan purkaminen olisi aloitettava, eli
millä keinoilla saisi esim.Radio Novan + Kiss FM:n pois aalloilta?
Poismenoa ei huomaisi kukaan.

Muuta hyvää _minun_ mielestäni Suomen radiotoiminnassa EI ole
kuin Yle 1:sen tietyt asiaohjelmat, Radio Suomen "Päivänpeili",
YleX:n erikoisohjelmat ja aamukaksikko. Todella tyhjänpäiväistä (tulevatko
juontajat samoilta kirjekursseilta, en tiedä) tuttua "sulle-turvallista-mulle"
koko eetteri täynnä, joita riistoorganisaatiot ÄKT + Teosto (kiristyksellään)
ylläpitävät.

Suomi on pieni maa. Se on fakta. Mutta onneksi nykyaikana saa
webbistreamina haluamaansa musiikkia / kieltä + tunnelmaa, jostain
kaukaisesta, mielenkiintoisemmasta, sävyjä elämään.
Helsingissä (paikallisradioista) iloa itselleni tuottaa ainoastaan
Radio Helsinki, joka ei ole korporaatioiden talutusnuorassa. Suurimman
osan ajasta viritin kiinni pl. noita YLE:n ohjelmia jne.

Eli muista kuluttaa vain laatuun, muuten maailma täyttyy lopullisesti välimallin
sekundamateriaan. Älä osta pahaa ruokaa, kuuntele huonoa musiikkia,
katso tyhmiä tv-ohjelmia tai valitse tuotteita jotka aliarvioivat sinut.

Kyseenalaista!

73t HPI ;)