VS: [DX] UNID 3270 kHz

Moi Matti.
Namibia on ollut jo jonkin aikaa pelkästään 49 mb:llä
6060/6175 ainakin minun monitorointini mukaan.
Muistelen, että 1900 UTC jälkeen molemmat kanavat
lähettävät // EE ohjelmaa joka idaa "NBC National Radio".
Toisaalta, en ole viime päivinä kuullut ainakaan 6060 lähetintä
ollenkaan, joten saattaa olla että kokeilevat taas 90 mb:n
kuuluvuutta. Let's keep on monitoring :)
73 JSA