Re: [DX] SE siitä

Lainaus Juha Ignatius <juha.ignatius@xxxxxxxxxxx>:

> Koska näyttää siltä että en nauti lihalaisten luottamuksesta ja minua saa
> nimitellä miten haluua. Kun mm. Krapula/ ryyppyputkia ja oman edun
> tavoittelijaa käytetään ihmisestä niin jo tässä mitta alkaa täyttymään.
>
> Kehoitankin lihaa alkamaan etsimään uutta puheenjohtajaa.
>
> Tämä ei ole virallinen eronpyyntö/ilmoitus vaan toteminen siitä miten
> asiat näyttävät minun kannalta oleva tällä hetkellä.

Tiedoksi dx -listan lukijoille:

Minä ja Juha olemme ajauteneet Suomen DX-Liiton hallituksessa sisäiseen
konfliktiin ja tuolla viestillään Juha siirsi tiedon dx -listalle. Minusta
dx-listaa ei pidä (ainakaan paljoa) kuormittaa tällä keskustelulla, muta
jos halutaan, voin toki kirjoittaa näkymyksistäni.

Näkemykseni on, että SDXL:n hallitus voisi jatkaa maaliskuussa pidettävään
liittokokoukseen asti; siellähän tehdään sitten uudet valinnat.

73

RV
--
Risto Vähäkainu