Re: [DX] SE siitä

Hei,

Ikävä nähdä jotain tällaista SDXL:nkin puolella. Radioamatööreillähän oli
viime vuonna ikävä ja likainen välienselvittely, joka johti puheenjohtajan
vaihtumiseen, uuteen hallitukseen jne.

Pari kommenttia:

1) "Kehoitankin lihaa alkamaan etsimään uutta puheenjohtajaa": LiHa ei
valitse puheenjohtajaa. SDXL:n puheenjohtaja valitaan RV:n viittaamassa
liittokokouksessa maaliskuussa ja jo vastuuvapaudenkin myöntämisen
kannalta asia kannattanee jättää sinne, ellei sitten pidetä ylimääräistä
vuosikokousta, mikä ei taida olla järkevää näin lyhyellä aikataululla. Jos
PJ on toimintakyvytön jatkamaan, sitä varten SDXL:llä on
varapuheenjohtaja, joka voi hoitaa kauden päätökseen.
2) "Minusta dx-listaa ei pidä (ainakaan paljoa) kuormittaa tällä
keskustelulla": Asioista voi mielestäni keskustella julkisesti myös
täällä, kunhan pysytään asialinjalla. Ehkä nyt olisikin hyvä virittää
keskustelua Liiton tulevaisuudesta ja millaiselle linjalle yhdistys
pitäisi luotsata -- evästyksenä tulevalla johdolle. Ehkä myös löytää hyviä
kandidaatteja johtotehtäviin? Olisi nimittäin todella piristävää nähdä
jäsenistön keskustelevan näistä asioista kun yleensä nämä jäävät hyvin
pienen piirin keskusteluiksi.

Mistä tässä konflikitissa onkaan kyse, niin voidaanko kuitenkin sopia,
että henkilökohtaisia asiaoita ei tällä listalla ruodita. Asioista voidaan
aina riidellä, mutta pysytään niissä, pse.

73!

Risto

--
Risto Kotalampi, Hayward, California, U.S.A.
Email: risto@xxxxxxxxxxxxxx