VS: [DX] Elitismi, "eksklusiivisuus"

Hyvät miehet, älkää nyt tukkanuottasille käykö!
Oma heittoni sikarinhajuista ja kabineteista oli huumoria,
olisi varmaan pitänyt heittää pari smiley merkkiä perään :))).
Syy, että halusin keskustelun tälle listalle, oli ajatus että tässä
LiHa-konfliktissa olisi taustalla jotain suuria aatteellisia eroja
Liiton toiminnassa. No, jossainpäin tuntuu olevan jotain
paineita jostain asioista, ja hyvähän paineet on purkaa,
vaikkapa e-mail listalla. Niin, laitetaan nyt perään :)
73
JSA