From: "Juha Ignatius" <juha.ignatius@xxxxxxxxxxx>
To: "Harry Forsblom" <harry.forsblom@xxxxxxxxxx>; <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, February 05, 2004 6:45 PM
Subject: Re: [DX] Elitismi, "eksklusiivisuus"

Halukkaita ei ole varmasti vielä minulle ilmottaunut. JPI luopuu jos yksikin ehdokas löytyy !!!!!

Elitismin kohdalla koskien mm. Lappia voit ihan vapaasti palata maan pinnalle tai perustella mitä viestilläsi haet, olen tähän asiaa vähän kiukustunut sillä ilmeisesti loukkaat ystäviäni  ?

Kerro myös mitä haet sikarinhajuista kabineteistä, tähänkin kohtaan pätee edellinen kommentti ?
Käsittääkseni Jari Savolainen jonka henkilökohtaiesti tunnen esitti tuon kysymyksen puoli leikillään, jos näin ei ole niin Jari vastannee tähän viestiin ja oikaisee väärän tulkintani.

Kerroppa myös tuosta koulutus ja kentän ongelmista yksityikohtaisesti niin ehkä me täällä HDXK:n ja SDXL:n puolella otamme opiksi.

Valitettavasti en malta olla ilmoittamatta sinulle sinun saamaa lisänimeä. Nimi ei ole minun antama. Ja se sinua kuvannee hyvin, jonka sinut tuntevat DX kuuntelijat ovat antanneet.
Kutsuma nimesi on "narisija" HDXK:n piirissä, tämän sulle valitettavasti jouduin kertomaa. Tuo nimi lienee kuvaa luontoasi osuvasti. Ilmoita jos olet toista mieltä tai se ettei se pidä paikkaansa.

Tämä edeltävä viesti ei edusta JPI:n mielipidettä HDXK:n tai SDXL edustajana vaan yksityishenkilön Juha Ignatiuksen omana kommenttinna.

Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa ja kovia DX nappauksia !

T: JPI