Re: [DX] Web.listener

At 10:48 10.2.2004 +0200, you wrote:
>Noin 3 kuukauden puuhastelun jälkeen olen saanut kokoon uuden webbi
-sivuston, jossa esittelen uuden konseptin nimeltä 'web.listener'.
>Se on vähän niin kuin 'Ohjelmakuuntelua' -palsta internet -aikaan
siirrettynä. Taka-ajatuksena tässä tietysti on se, että DX-kuuntelun (ja
SDXL:n) pitäisi jotenkin uusiutua vastatakseen nykyajan vaatimuksiin ja
tässä olisi nyt yksi ehdotus, joka perustuu netin käyttöön kuuntelukanavana.
>Kyse on siis hienosti sanottuna konseptista ja nyt kaivataankin sitten
kannanottoja ja mielipiteitä - onko tällaiselle palvelumuodolle käyttöä?
>Sivusto on nähtävissä osoitteessa:
>http://www.sdxl.org/web_listener/

Tämä on mainiota. Itse en pysty kovin hyvin tätä
mahdollisuutta hyödyntämään, koska siihen tarvitsisi
kiinteän yhteyden. Yleisesti ottaen olen sillä kannalla,
että nykypäivän ohjelmakuuntelua on nimenomaan
internet-radio, olkoonkin että signaalin sieppaaminen
kaukaisesta maasta sisältää yhä oman väärentämättömän
viehätyksensä.
Harmi vain, että kautta maailman piirin asemista on
tullut tuskastuttavan suuressa määrin samankaltaisia
soittorasioita, joiden ohjelmistosta toimitettua ohjelmasisältöä
löytää aniharvoin, ja ohjelmistokin on maapalloistunut.

Jos innostusta ja aikaa on, tuhansien ja taas tuhansien
eri nettiasemien kuuntelijat voisivat vihjata kommentteja,
mitä kautta kenties voitaisiin löytää kiinnostavia ohjelmablokkeja
ja ehkä jonkinlainen kategorisointi ethnic - TOP40
-akselilla, mikä hyödyttäisi kuunneltavan valinnassa.
Tyypillisten asemalistojen "Format: Pop" ei paljoa
välttämättä sano.

73's JLN