[DX] Re: Loki: 06.05.2004

> FM
> 102300 1.5. 1446-         S: SR P4, Norrköping. VHI

Kun ei lokauksesta päätellen ollut regionaalia, niin veikkaanpa,
että tämä on kuitenkin Ahvenanmaalta Sundin lähetin samalla taajuudella.
Sen aloitettua ei täällä rannikolla, eikä sen kummemmin sisämaassakaan,
ole juuri enää kuultu Norrköpingiä tällä taajuudella.

> PS. Tämä on automaattinen postitus. Jos havaitset siinä virheitä, laita
> minulle sähköpostia.

HTML-koodissa jokaisen yksittäisen lokauksen lopettavasta tr-tagista
puuttuu edestä kauttaviiva. Ei vaikuta ainakaan minulla selaimen
toimintaan, mutta olisiko vaikutusta jollain ikivanhalla selainversiolla
katsottaessa?

73's MWE