Re: VS: [DX] Maadoitussauvoja?

Olen käyttänyt vuosia tuota samaa kupariputkea, jota saa
kilotavarana romu- ja lvi-liikkeistä.
Kupariputki pysyy ehjänä eikä päästä tarvitse sahata palaa pois,
jos maahan lyödessä laittaa putken päälle esim. laudan pätkän.
Siihen lyödään lekalla.  Putki uppoaa maahan, mutta pehmeä kupari
ei mene lyttyyn, kun lauta välissä pehmentää iskua.

JM
Kangasala

ARK: