Re: [DX] Planetary A index 189nja kelit

  Moi, olen samaa mieltä kanssanne, että kova on paukku ollut JLN, VHI, MR, JPI, ARK? ja ketä teitä olikin. Ja voi toki viedä hiukka pidempään (kuin 12.11.) ennenkuin rauhoittuu. Mutta minimiä lähestyttäessä näitä paukkuja saattaa tulla ja mennä ja ei palautuminen välttämättä ja mielestäni luultavastikaan ihan iäisyyksiä kestä....

  Olen vain alkanut ajatella, ettei tällä palstalla vastata kommentteihin, jollei oikein raflaavaa keksi.... ??

  "Niin keksi-amerikkalaisia tulee bandeilta kuin Hangon tehtailta parhaina päivinä"

  ;O)
  AHE