Re: [DX] Planetary A index 189nja kelit

At 15:59 10.11.2004 +0200 AHE wrote:
>  Olen vain alkanut ajatella, ettei tällä palstalla vastata kommentteihin,
jollei oikein raflaavaa keksi.... ??

Parempihan se on että bandilta tulee edes kohinaa kuin että ei mitään.
Tietää ainakin että töpseli on seinässä ^_^

>  "Niin keksi-amerikkalaisia tulee bandeilta kuin Hangon tehtailta
parhaina päivinä"

Minähän muuten näin talvella Hangossa keksitehtaan, sen juuri, jossa
aikoinaan 1920-luvulla toimi Englantilais-suomalaisen bisquit-tehtaan
radioasema. Brittiomistajatahot olivat silloin lähestyneet kirjeitse Lahden
suurasemaa ja kysyneet voisiko Lahti ystävällisesti korjata luunsa
paremmalle taajuudelle, koska se häiritsee Daventryn kuuntelua viereisellä
jaksolla. Tuon ajan selektiivisyyden huomioon ottaen ei mikään ihme.
Opastettua kiertokäyntiä ei ollut tarjolla, mutta rakennus oli komea, ja
klassinen hangonkeksihymy oli ikuistettuna talon seinälle. Bongasin
Hangossa myös retusoidun valomainoksen. Vanha "Klubi piristää"-ukko oli
muokattu muotoon "Kahvi piristää". Kyllä, nauratti.

Nyt kun PM-kisaraportit on lähetetty, pistänpä asiasta uuden mailin, mutta
eri otsikolla.

73's JLN