[DX] 1370

Frecuencia Mil - La Romantica de Guiaquil - 995 lähetti aikoinaan heinon kirjeen,
kun se oli jo QSL -mapissa huomasin kauhistukseeni että se oli tarkoitettu
jollekin Crawford Uusi-seelantiin. No ei muuta kun sinne vaan kirje plus kaikki
lisukkeet, ja toivoin hartaasti että hän olisi saanut minun kirjeeni - mutta
näin ei ollut käynyt. Vasta paljon myöhemmin sain e-mail vastauksen
asemalta.  Myöhemmin tuli mieleen että olisin kai voinut jättää osan niistä
hienoista tarroista itselleni.
73s
POS
ps. eikös tämä olisi QSL-tarkistuslaitakunnalle (tai jos asemalaskentatoimikunta korvineen
hoitaisi sen oto-tehtävänä) kuunnella sitä mp3 ja todeta että huonosti lausuttu
nimi todella on ko. henkilöä, eikä Jymi Solari tms.