Re: [DX] 1370

Tämän tapauksen lisäksi olen saanut lattareilta pari e-mail
verifiointia, joissa on vahvistettu raportti oikeaksi, mutta mistään ei
ole selvinnyt aseman nimeä.    Onneksi hienovaraisesti muotoiltuun,
tosin hieman epämääräiseen (kun ei tiedä mistä kirje on peräisini)
kiitoskirjeisiin on tullut selventävä vastaus.
  73's jhy
ps. onneksi tältä venezolaanolta  on jo parin viikon takainen oikealla
(tai melkein oikealla)  nimellä tullut  e-mail verifionti taskussa..