[DX] Äänestyksen tulosta odotellessa...

JPI:n ja HF:n tavoin olen sitä mieltä, että mielipidekyselyjen tulos pitää kertoa dx-kansalle, koska muuten päätöksenteko vaikuttaa enemmän tai vähemmän salamyhkäiseltä "kabinettipolitikoinnilta".
Mitä avoimemmin toimitaan, sitä parempi kaikkien kannalta.

Henkilökohtaisesti toivon, että tulos julkistetaan.

73 HAR

Olisihan tuo oikein mukavaa saada tietää äänestysten tulos. Yleensä lienee tapana julkaista äänestysten tulos, ainakin äänestäjille ?!

T: JPI

Mitenkähän muuten käy noiden neuvoa-antavien kansanäänestysten (pistelasku), kun ne ovat eivät julkisia vaan päinvastoin kovin salaisia. Äänestystulosten haltijalle jää carte blanche eli täydellinen taktikoinnin mahdollisuus, huono homma, vaikkei äänestys mikään kattavan edustava olisikaan. Äänestäjät itse eivät tiedä mitään, missä mennään. Voidaan siis hyvällä syyllä puhua vaalikarjasta.
73's HF

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku