Re: [DX] Äänestys

Hei,

Toivottavasti tämä keskustelu ei ryöpsähdä käsistä... eli rajoittakaa
mailinne jatkossa pelkästään uusiin pointteihin ja välttäkää "me
too"-kannanottoja. Pistän listan hätämoderoinnin toistaiseksi (=1-2
päivää) päälle ja raakkaan nämä "me too"-kannanotot pois.

Ja minulla ei kertakaikkiaan ole uusia pointteja ja toivoisin kaikkien
ottavan tässä asiassa yhteyttä SDXL:n hallitukseen, hallitus@xxxxxxxx,
eikä kuormittamaan tätä listaa.

73!

Risto