Re: [DX] Kantoaalto

> ja onnittelut entisen HäDXk-Bulletinikin puolesta. HämeDX oli
> todellakin ensimmäinen "laiton" paikallinen julkaisu ja kyllä siitä tuli
> sapiskaa, Late kuvaili tätä  arvostelua melko oikein. Ollin kotitalon
> yläkerrassa me nuoret miehet silloin "punoimme juonia Helsingin
> herroja vastaan". Kostoksi tästä nuoruusvuosien kurittomuudesta
> Kantoaallosta puuttuivat näköjään sivut 21-24, ainakin ne joissa Late
> vielä muistelee.

Jaaha, jaaha. Olisipa minun kohdallenikin sattunut samanlainen säkä,
tosin hiukan eri sivujen kohdalle. Nimittäin sen verran paljon
painokelvotonta tekstiä, että sivu 15/16 meni minulla suoraan silppurin
alle kokonaan ja sivuun 17/18 tuli iso kolo yläreunaan sisäpalstan
puolelle. Lisäksi sivu 19/20 on nyt kuin tahkojuusto, neljä koloa
siihenkin piti tahkota. Ei ollut ainut ongelmallinen artikkeli
lehdessä, myös toisaalla oleva artikkeli kaipasi hiukan sensurointia.
Oli kyllä ensimmäinen kerta, kun dx-lehtiä olen tällä tavalla joutunut
käsittelemään. Ei, en ole heikkohermoinen enkä tosikko. Liika on liikaa
ja joskus vaan tulee mitta täyteen.

Ei pelkkää huonoa, jos ei jotain hyvääkin. Tuore Kantoaalto valottaa
muuten todella mukavasti pirkanmaalaisen DX-paikallisyhdistyksemme
taustoja.

Kaikesta huolimatta kaikille 73:t!

MWE