[DX] Kantoaalto

On 3 May 2005 at 12:06, Marko Weck wrote:
> Jaaha, jaaha. Olisipa minun kohdallenikin sattunut samanlainen säkä,
> tosin hiukan eri sivujen kohdalle. Nimittäin sen verran paljon
> painokelvotonta tekstiä, että sivu 15/16 meni minulla suoraan
> silppurin alle kokonaan ja sivuun 17/18 tuli iso kolo yläreunaan
> sisäpalstan puolelle. Lisäksi sivu 19/20 on nyt kuin tahkojuusto,
> neljä koloa siihenkin piti tahkota. Ei ollut ainut ongelmallinen
> artikkeli lehdessä, myös toisaalla oleva artikkeli kaipasi hiukan
> sensurointia. Oli kyllä ensimmäinen kerta, kun dx-lehtiä olen tällä
> [...]

Tervehdys kaikille,

Laten teksti kertoi oivallisesti myös tuon ajan käytöstavoista. Sivistys
tuli mukaan hieman myöhemmin (15-20 vuotta),  juomatavatkin ovat
nykyään siistiytyneet ruoan kanssa nautittaviin laatuviineihin. Historia
on historiaa ja siitä voi kertoa joko sievistellen tai kuten asiat olivat.
Late kertoi asioista niiden silloisilla nimillä, elävää ja hyvää tekstiä,
jonka vuoksi tuolloin tehdyt tyhmätkin jutut jälkeenpäin naurattavat.

Sensuroinnin voi tehdä mm. peittämällä itselleen epämieluisat kohdat
liimapaperilla, siten hyvä lehti ei mene pilalle.

MKA

 Martti Karimies,
HÄMEEN TERÄSRAKENNE OY
Takumäentie 2,