Re: [DX] SDXL tiedottaa

> Ikävää, jos teet asiasta noin jyrkät johtopäätökset. Hallitus on koko
> ajan asiaa käsitellessään ollut tietoinen siitä, että päättää se
> suuntaan tai toiseen, aina joku suuttuu. Ratkaisu ei ollut helppo, mistä
> kertoo aiheesta käyty pitkä keskustelu sekä se, että päätös syntyi
> lopulta äänestämällä.
>
> 73
>
> HAA

Mielestäni johtopäätökseni ei ole mitenkään jyrkkä. Se on selvää,
että tällaisessa asiassa ratkaisu ei miellytä kaikkia, oli päätös kumpi
tahansa. Kun päätös oli tämä, on vain minun velvollisuuteni toimia
loogisesti tämän ko. päätöksen mukaan. Kaikki SDXL:n perustelut, joita
ei ole vielä julkistettu, ovat tässä suhteessa täysin irrelevantteja.
Itse päätös on se mikä merkitsee, ja mikä vaikuttaa.

Mielestäni oma ratkaisuni ei ole mitenkään kummallinen, sillä vain
saan tämän ongelman itse pois päiväjärjestyksestä järkevästi.
Eikä tarvitse provosoitua mitenkään enää näistä pistekeskusteluista,
jotka tuskin tähänkään loppuvat.

MWE