[DX] Imperiumin vastaisku

Moi,
Selvennykseksi näihin asenneilmastoihin seuraava: kuten tarkkaavaisimmat listan lukijat muistavat, olin vielä joitakin aikoja sitten näiden harrasteen elinkaaren Ladamiesten linjoilla eli vanhan pistelaskun, erityisesti ANAn pistelaskuun liittyvien analyysien puolella, ja ymmärrän pistelaskuperusteita hyvin edelleenkin ja myös kannatan niitä. Esitin vain muiden mukana täydennyksiä; ehdotus on luettavissa Radiomaailmasta.
    Muutamat vanhaan systeemiin ja sen puolustamiseen erittäin pettyneet ja aidot reaktiot kuten MWEn, jolla kolmasosa pisteistä on FM:ltä, saivat kuitenkin minut sille myötätuntoiselle kannalle millä nykyään olen ettei pidä syrjiä näitä vähemmistöjä vaan pikemminkin kuulua niihin itse. Samalla olen kokenut raikkaimpien ja nykyaikaisimpien sekä edistyksellisimpien puheenvuorojen  tulevan siltä taholta enkä Suokkaan tapaisten harrasteen elinkaaren Ladamiesten, vaikka heitä hyvin ymmärränkin. Vähiten ymmärrän  Imperiumin vastaiskun edustajien äänenpainoja.
    Olen siis uuden puoleni valinnut ja olen tyytyväinen siihen ja seuraan ihmetellen ja hiukan kauhuissani Imperiumin vastaiskua. En oikeastaan lue Ladamiehiä tähän Imperiumiin, koska hekin ovat tavallisia äänestäjiä, joskin kadun aurinkoisemmalta puolelta Ladan elinkaaresta mitaten.
                                        73's HF