Re: [DX] Vas: Re: Rx:n kauko-ohjaus

Vastaanotin olisi tietysti Suomessa, mutta kuuntelija ulkomailla.
Toisinpäin voi kukin jo nyt kokeilla DX-Tunersin kanssa. Vastaanottimia on
kymmeniä eri puolilla maailmaa, mutta Suomessa ollut vastaanotin on nyt
pois käytöstä.

Kysyin aikanaan ALT:lta asiaan kantaa, mutta virallista vastausta en
saanut. Henkilökohtaisena kommenttina kuitenkin ALT:n jäseneltä kommentti
oli, että pisteitä tulisi kunhan vastaanotin on Suomessa.

73!

Risto