Re: [DX] Remote DX

> Lintujärvi Pentti <Pentti.Lintujarvi@xxxxxxxx>:
> Jep.....
> Olen aikaisemminkin käyttänyt aseman tunnistamisessa samaa keinoa, eli
> kuunnellut sitä netistä myöhemmin samaan aikaan kuin alunperin radiosta
> (raporttiin detaljit tietysti alkuperäisestä radion kautta kuullusta
> ohjelmasta). Oma moraalini on tällaisen sallinut. Mitenkäs muut? Onko
> mielipiteitä?

Kyllä itsekin olen käyttänyt tuota samaa keinoa enkä näkisi sitä
moraalittomaksi. Tiedän että asemien identiteettejä varmistetaan myös
kuuntelun aikana vertaamalla kuultua ohjelmaa reaaliaikaisesti asemien
nettistriimeihin.

Kummassakin tapauksessa on raportti tietenkin ehdottomasti tehtävä siitä
radiolla kuullusta signaalista eikä nettistriimistä.

Myönnän itsekin muutaman kerran varmistaneeni heikon aseman identiteetin
reaaliaikaisesti nettistriimiin vertaamalla, mutta koska en itse (enää)
raportointia harrasta, en ole tätä nähnyt mitenkään moraalittomana vaan
lähinnä uuden ajan mukanaan tuoman id:n varmistusmahdollisuuden
hyödyntämisenä. Tietysti jos tämä katsotaan moraalittomaksi pelkästään
lokaustarkoituksessakin, niin lupaan vastedes pitää tällä tavalla
varmistamani (harvat) lokaukset vain omana tietonani.

73 VHI