Re: [DX] VS: Wantok Light Radio 7120 kHz

Quoting Lintujärvi Pentti <Pentti.Lintujarvi@xxxxxxxx>:

> Tartunpa minäkin tähän ketjuun ...
> JSA mainitsi lähettäneensä nauhoituksen. Millä medialla ja missa muodossa?.
> Ilmeisesti cd -rompulla mp3 -muodossa? Kasetteja ei taida kannattaa lähettää
> - no ehkä ns. eksottisille pikkuasemille voi.
> MiniDiscit taitavat myös olla katoava luonnonvara. Täältä Helsingin keskustan
> Anttilan valikoimistakin se oli kadonnut, kun viimeksi kävin katsomassa.

Onpa lyhytikäisiä nämä nykyajan äänentallennus ym. systeemit!!
Minulla oli vasta harkinnassa MiniDicsc laitteen hankinta ja
nyt se on jo vanhanaikainen? Itse olen laittanut asemille vielä
C-kasetteja. Monen aseman vastauksessa on mainittu, että ovat
kuunnelleet kasetin. Äskeisessä R. Mogilevin vastauksessa aseman
v/s kertoi kuulleensa kasetilta oman äänensä.

Reijo Alapiha
Joensuu