[DX] Nauhat Re: VS: Wantok Light Radio 7120 kHz

[DX] Nauhat Re: VS: Wantok Light Radio 7120 kHz

Jaaha,
Enpä taida olla oikea henkilö vastaamaan, vaikka tuon Wantokin
rapon mukana CD-levy lähtikin.  Olen siirtynyt nauhoituksissa
käyttämään CD-levyjä, ne ovat kohtuullisen halpoja kotelottomissa
'maksikakuissa'.  Koteloita en ole käyttänyt, vaan kuoreen laittanut
pahviläpyskän estämään murtumista. Hyvin ovat menneet perille
ehjinä.  Asemilla kuuntelukin lienee nykyisin CD-ltä helpompaa kuin
nauhalta.  Sähköpostin liittenä olen silloin tällöin lähettänyt MP3sia,
aiemmin RealAudioita, joita ei kaikkialla saatu auki..

Tallennuksen olen tehnyt .waw muodossa, ovat soineet kaikilla
kotikoneilla.  MP3 ei taida kaikissa cd-soittimissa toimia...

73's jhy