Re: [DX] Minidisc-ongelma Heeeeeelp,please....!

Re: [DX] Minidisc-ongelma Heeeeeelp,please....!

Tervehdys!
Kohtalon tovereita ollaan, Sunnuntai aamuna tilttasi meikäläisen kannettava MD-soitin vieden mukanaan 7kpl clippejä, no homma jatkui pöytä MD:llä, toisen radion outti MD:n LEFT kanavaan ja toisen radion MD:n RIGHT kanavaan ja kuinka ollakkaan olin unohtanut REC MODEN monoksi joten siinä meni sitten viisi clippiä.
Muutama voimasana tuli päästettyä ilimoolle!!!

t.KIV

Alpo Heinonen kirjoitti 20.12.2005 kello 11:21:
> Moi, ehkä tähän tarpeellisen tarrakeskustelun ;) (=sorry....)
> lomaan sopii (ja on riittävän dx-pitoinen) kysymys, johon toivoisin
> saavani toimivan vastauksen.... (=siis jos ratkaisua on edes olemassa)
>
> Olen ollut tässä pari viikkoa kuuntelemassa ihanan häiriöttömässä
>  paikassa
> Kainuun korvessa (Pedition KIVA1-jonka tuloksetkin ehkä sitten joskus
> lokimuodossa omilla sivuillani ja onlinessakin nähtäneen, toivoisin että
> ehtisin....) ihan kohtuullisen antenniarsenaalin kanssa (vedettyä
>  sain 5,2
> [...]

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku