[DX] MW (ja SW)-tilasto

Sain lopulta naputeltua tilaston loppuun ja jos tulkitsin PULlin vastauksen
oikein, se tulee nettisivulle aikaisintaan ensi viikolla. Jos nyt joku
jostain syystä haluaisi/tarvitsisi tiedostoa ennen sitä, niin viesti minulle
listan ulkopuolella, niin se tulee paluupostissa.

Tämä oli toivon mukaan viiimeinen kokonaan manuaalisesti koottu tilasto.
JVA/RKO: kun teiltä tuo tietojen käsittely sujuu lähes automaattisesti,
voisitteko koota pohjan ensi syksynä, johon sitten vaikka minä lisäisin
puuttuvia lokauksia? Tosin niitä ei taida tulla enää yhtään, koska HAA:n
asiaa koskevan tiedotteen jälkeen minulle ei tähän mennessä ole tullut
ainuttakaan Online logista puuttuvaa lokausta lokitoimittajilta! Sehän on
hyvä tilanne. Mutta ainakin FSDXF:n lokaukset pitää lisätä käsin.

Eikö muuten esim. tässä tilastossa esiintyviä asemia voisi käyttää Online
login asematietokannan pohjana, johon lisättäisiin sitten puuttuvia? Joka
tapauksessahan mahdollinen asematietokanta eläisi koko ajan.

73, MR