Re: [DX] 1098 Marshall-saaret split?

Moi
Näistä varmaan saadaan aikanaa split-infot, kunhan sopiva rx:iä on Lapissa käytössä (tai SpecLab). Kun Etelässä useat  Xband aussit näkyvät ja ajoittain kuuluvatkin, uskoisin Oseanian asemien näkyvän "helposti" jos split on selvä. Euro-qrm on tietysti valtaisa, mutta oikeilla antenneilla ja vaiheistuksella kuuluminen minimin aikaan lienee myös mahdollista noilla parhaiten kuuluvilla. 1098 tuntuu aika vaikealta, entä 1224 - siinä on pääosin vain Aasialaisia; samoin 1467 keskipv (Korea)...
73 tk

Moi,

En ole "SDR-aikana" kuullut Marshallia, joten en tiedä tarkasta
taajuudesta. Enkä sen puoleen muitakaan OC-asemia, vuodenvaihteen
Lem-pediksellä ei ollut keliä siihen suuntaan.

73
Mika