Re: [DX] EDXC Pietari

Hei,

hyvä kuulla, että olet Tarmo ollut yhteydessä pietarilaisiin. Minä olen
ollut muutaman kerran jutuissa kokousjärjestäjän Tibor Szilagyin kanssa.
EDXC:n portaalista pitäisi löytyä tietoa hommasta (www.edxc.org). SDXL:n
hallitus pohtii asiaa seuraavassa kokouksessa, jota ei ole vielä lyöty
lukkoon, mutta lienee touko-kesäkuun vaihteen tienoilla. Voitaisiin
järjestellä jonkinlaista ryhmämatkaa. Alustavasti kiinnostuneet voivat olla
vaikka minuun yhteydessä.

t. RV

--
Risto Vähäkainu