Re: [DX] FM-lokit Radiomaailmassa

Hei!

Jouni Keskinen wrote:
> Radiomaailman krooniseen juttupulaan liittyen, olen joskus heittänyt
> ajatuksen jonkinlaisesta eri DX-kuuntelun osa-alueista kiinnostuneista
> henkilöistä muodostetusta "toimitustiimistä", jonka jäsenet ottaisivat
> asiakseen huolehtia siitä, että lehdestä löytyisi sopivin väliajoin
> juttuja harrasteemme eri osa-alueilta.
Aletaanpa nyt viedä tätä ajatusta eteenpäin. Lähdetään aluksi vaikka
vastaanottimista (ja ehkä myös lisälaitteista?), joista lukijamme
varmasti ovat kiinnostuneita. Erilaisissa SDXL:lle tulevissa
DX-julkaisuissa on paljon asiaa tästä aihepiiristä. Olisi hyvä, jos
meillä olisi näistä asioista perillä oleva henkilö, jolle voisin
lähettää kopioita niitä koskevista artikkeleista. Tämä voisi sitten
ideoida niiden perusteella juttuja ja hommata niille kirjoittajat. Hänen
ei siis välttämättä itse  kirjoittaisi itse niitä, vaan seuraisi alan
kehitystä ja pitäisi yhteyttä asiantuntijoihin. Parhaimmillaan hän
kokoaisi ympärilleen tiimin, joka tuottaisi näitä juttuja. Luulisi
tällaisen systeemin toimivan, kun käsittääkseni nykyisin meillä
muutenkin on monenlaisiin aihepiireihin erikoistuneita rinkejä. Jos
saisimme tämän toimimaan, voisimme soveltaa sitä sitten muillekin aloille.

Kommentteja, veljet!

73

HAA