From: "Per-Ole Stenman" <per-ole.stenman@xxxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>; "Vesa-Jussi Rinkinen"
<vesa-jussi.rinkinen@xxxxxxxxxxx>
Cc: <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, April 21, 2006 7:59 PM
Subject: Re: [DX] Erikoinen meili

Veikkaan radioasemaksi. Joku Gaby Larocque luulee että hän on ainoa henkilö
maailmassa joka kirjoittaa sinulle ja sen tähden hän unohtaa pistää tiedot
keneltä.

Hän pyytää sinulta pienen muistoesineen jotakin joka kuvaa Suomea.  Voisit
tietenkin kysyä että kenelle ja millä osoitteella voisit lähettää
muistoesineen
ja sitten muistaa lähettää postikortin tai jotakin muuta pientä asiaa.

POS

License