From: "Vesa-Jussi Rinkinen" <vesa-jussi.rinkinen@xxxxxxxxxxx>
To: <dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, April 21, 2006 7:42 PM
Subject: [DX] Erikoinen meili

Morjens,
Sain tänään allaolevan erikoisen viestin. Luulin tietty spammiksi ja juuri
kun olin painamassa deleteä vilkaisin otsikkoa. Sikäli kun yhtään osaan
tulkita otsikko kai kääntyy suomeksi suurinpiirtein "Hei sinulle joka
kuuntelet meitä".  Ekassa lauseessa todetaan heidän vastaanottaneen jotain
minulta. Voiko olla vastaus asemalta vaiko tosiaan spammi?  Mikään ei
viittaa radioasemaan, hotmail-osoite.  Voisiko joku ranskantaitoinen jelpata
enemmän...

73 VJR