Re: [DX] Erikoinen meili

Joitakin pitempiä työmatkoja Afrikkaan tehneenä sanoisin, että Ms/Mrs Gabriellella on todennäköisesti aivan kunnialliset aikeet. Laitoitko, Vesa, kenties valokuvan mukaan kirjeeseen? Pieni lahja (un petit cadeau) voisi johtaa kirjeenvaihtoon (correspondace) ja myöhemmin vaikka avioliittoon (mariage)...

Allekirjoitus myös kertoo, että hän työskentelee ilmeisesti radioaseman (?) postinlajittelussa ("au routage"). Tai sitten Gabrielle on radioaseman sihteerin kampaajatar, joka sai vihiä raavaasta DX-uroosta pohjolassa!

PEV