Re: [DX] Erikoinen meili

Laita tulemaan minulle mailin täydelliset headarit. Niistä yleensä
löytyy se IP-osoite, josta ko. käyttäjä tuli Hotmailiin. IP osoitteesta
näkee sitten tarkemmin mistäpäin maailmaa herra kirjoittaa. Niistä myös
nopeasti näkee onko kyseessä spammi. Tuossa laittamassasi otsikoissa ei
vielä ollut noita tärkeitä tietoja.

73!

Risto