Re: [DX] Kelejä piisaa

Varmaan näitä on vertailtu, ja väen varustuksesta päätellen pitkät langat ovat vieneet voiton. Jos on edes jonkin verran pihaa, KAZ ja Wellbrookin K9AY ovat osoittautuneet suosituiksi. Itselläni on nyt laajakaistainen suojattu aktiivilooppi (ALA-1530), jonka tapainen on kai ainoa mahdollisuus DX-antenniksi keskustan kerrostalossa.
Lisää rajoitetun tilan DX-antenneista on esim. hcdx:n ja dxing.infon antennisivuilla.

Pena (PS)