Re: [DX] Auringon aktiiviteetti noussut

JTS:lle ja HAA:lle (erityisesti)

tuossa jalkojeni juuressa on läjä laatikoita, joissa työpaperita ja
muita muistoja elämän varrelta. Yksi (suurin) laatikoista sisältää mm.
60-luvun kuuluvuustutkimuksen aineistoa. Mitään tarkkoja mittauksia ei
kuitenkaan ole olemassa. Kuuluvuus kun DX-harrasteessamme on niin
suhteellinen käsite että....

Kunhan saan muilta (eläkeläisen) kiireiltäni, penkaisen tuon laatikon.
Itse asiassa lupailin jo keväällä HAA:lle juttua aineiston (ja
muisteloiden) pohjalta. Mutta upea hellekesä, filateeliset tutkimukset,
sekä muutama radioesitelmä  ovat vieneet energiani liiaksi. Ehkäpä
sitten ensi auringonpilkkujaksolla....;-)

73 SEH