Re: [DX] Jonkinlaiset jenkkikelit

jees,

aika heikko aamuyö ja aamu tosiaankin. Heräsin "vahingossa" jo 01 UT jolloin bandi vaikutti kohtalaiselta, mm. 1250 khz CHSM mainiolla sinkulla. Asemat hävisivät aamua kohden ja auringonnousun aikaan bandilla olikin aikamoinen sekoitus CA/SA/NA -asemia, ei mitään kummoista.

Saa nähdä mitä tuleva yö tuo tullessaan,

73s

JNU