Re: [DX] Mitä nyt ulos Porista

Luultavasti EI, mutta siinä tapauksessa se voi olla WRN Network, missä YLE jo
osallistuu ja sen kautta kuuluu mainiosti eri suurkaupungeissa jo tänä päivänä,
tosin vaan lyhyet pätkät.

Jos olen ymmärtänyt oikein niin Porin lähettimillä ei voida lähettää DRMää.
Uusia tarvitaan sitä varten. Taajuushallinta jää Suomeen ja kun aika koittaa
niin uusia ylpeitä DRM lähettimiä on valmiina siellä. Kriisitilanteita varten
nämä vanhat varmasti otetaan käyttöön.

POS