Re: [DX] WRH 2007

Hyvää loppuvuotta,

viitaten allaolevaan viestiin, mulla on nyt kirjoja jokunen kappale
työpaikallani Hesan keskustassa ja olen töissä nämä kaikki välipäivät (n.
8.30-15.45).

DX-Tarvikepalvelun kuorma ei ole vielä saapunut perille Lassilaan (tulee
varmaan joko tänään tai huomenna), mistä seuraa, että kirjat saataneen
postiin vasta perjantaina. Jäsenmaksun yhteydessä WRH:n tilanneet voivat
halutessaan hakea sen minulta ja saada sen näin ennen uutta vuotta. Ilmoita
kuitenkin mulle vielä tänään keskiviikkona, jos näin aiot tehdä, jotta voin
ilmoittaa edelleen DXTP:lle noudosta.

Ja myyn kirjaa noutohintaan 30 euroa.

73

Risto Vähäkainu