[DX] Menevätkö harrasteet kaukaiseen metsään?

[DX] Menevätkö harrasteet kaukaiseen metsään?

SEH kirjoitti:

"Hienoa, että joku vielä jaksaa yrittää ilman peditioneja! Viimeisinä aktiivivuosina jopa palasin lähtöruutuun jättämällä nauhurin pois tympääntyneenä nauhojen jatkuvaan veivaamiseen."

Lyhyenä kommenttina vaan, että olen kyllä kolunnut kymmeniä peditioneita Kainuussa ja muualla Oulun läänissä vuosien varrella, mutta Lapin peditioneille en ole vielä koskaan osallistunut. Takana on 28 vuotta dixailua. Kyllä sitä toisaalta osaisi (ainakin itse) arvostaa, jos saisi 1000 verifioidun aseman jälkeen vielä 200 verifioitua maata ilman Lapin reissuja.

Kyse on varmaan vain omasta saamattomuudesta ettei ole tullut lähdettyä napapiirin yläpuolelle. Mahdollisuuksia olisi ehkä jossain vaiheessa ollutkin. Kotikuuntelut ovat häiriöiden takia nollilla, joten vähintään on lähdettävä "kaukaiseen metsään" paikallispeditionille, jos mielii saalistaa uusia dx-maita.

73's HAR

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku