Re: [DX] Tyytymattomyyden mystinen olemus

Re: [DX] Tyytymattomyyden mystinen olemus

Vilkaisepa RM 3/1993 sivut 40 - 42, on maitten osalta hieman
uudenpaa tietoa, eli mukana Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen
syntyneet maat.

73' HPU

--
"Se, joka ensimmäisenä solvasi muita kirouksin
sen sijaan, että olisi vain humauttanut nuijalla