From: <martti.karimies@xxxxxxxx>
To: <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, December 22, 2007 11:29 AM
Subject: [DX] SDR
---
Suurin yhteisöllisyyttämme rasittava ongelma on tällä hetkellä
SDR-kuuntelun lisääntyminen ja suhtautumisemme siihen.

SDR-kuuntelu ei ole ongelma, mutta olemmeko me ongelma?

Olemmeko me ikääntyvä, epäyhtenäinen ryhmä erilaisia henkilöitä, joiden on
vaikea saada mitään yhteistä aikaiseksi. Saammeko aikaiseksi vain silloin,
kun aihe on meitä itseämme kiinnostava tai saamme siitä itse päättää?
Muutoin sitä on vastustettava yhteisöllisyyttä hajottavalla,
agressiivisella tavalla.

Vai olemmeko me yhtenäinen, ajatuksiltaan vielä nuorekas yhteisö joka
pystyy omaksumaan uusia asioita, keskustelemaan niistä kehittävästi ja
ottamaan ne käyttöönsä?
---