Re: [DX] SDR

Olen täysin samaa mieltä, SDR-kuuntelu on rinnastettavissa usealla
perinteisellä vastaanottimella kuunteluun ja niiden idien ja detaljien
takana on edelleen kuuntelija, ei laite. "Turhia" taajuuksia tulee
vain enemmän, kun 190/400 megaan ei voi tallennettavia taajuuksia
valita :)

jouluksi kelejä,

73s
JNU