[DX] DX-spam-postia

Olen seurannut tehostetusti roskapostiksi luokittumista sähköpostikansioissani lokakuun 10. päivästä asti. Spam-kansioon seulaantuu päivittäin kaikkiaan 30-40 viestiä ja oikein läpi tulevien viestien määrä 10-30 päivittäin.

DX-listan viesteistä valtaosa tulee normaalisti läpi. 10 tapausta on kuluneen kuukauden aikana luokittunut spamiksi, joissa kaikissa on seuraava analyysi:
URL uses words chich indicate porn
HTML included in message
Forged mail pretending to be from MS Outlook
Lisäksi 7 tai 8 tapauksessa :
BODY: Odd letter triples with KU (muutama muukin kirjainkombinaatio esiintyy)
Message >30% HTML
Tuo Alpon viestin mystinen koneen "hyydyttäminen" on sittemmin toistunut 1 kerran erään saksalaisen filatelistikollegan viestin kohdalla (syynä ilmeisesti liian iso liitekuva).

Kertokaapa ATK-osaajat, mitä yllä olevat analyysit merkitsevät?

terveisin
SEH

PS. kuten olen eräille aikaisempaan keskusteluun ystävällisesti vastanneille kertonut, koneeni Power Mac G5 (Mac OS X 10.3.9), vapaata muistitilaa n. 20 Gt ja selain Safari 1.3.2 (v 312.6) ovat toimineet n 4 vuoden ajan moitteettomasti.